Obchodní podmínky
Pokud nebyly písemně sjednány podmínky jiné, upravují tyto obchodní podmínky vydané v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. smluvní vztahy vznikající mezi
Community Dancers Brno, z. s., IČ: 68728930, se sídlem Banskobystrická 2072/178, 621 00 Brno – Řečkovice, zapsaným ve spolkovém rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou L7323, ID datové schránky 4gm54d2,
jako pořadatelem tanečních kurzů, workshopů a dalších kulturních akcí (dále jen „pořadatel“).
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi pořadatelem a účastníkem; uzavřením smlouvy účastník bez výhrad potvrzuje souhlas s těmito podmínkami a zavazuje se je respektovat.
- Tyto obchodní podmínky se vztahují na tyto poskytované služby:
- taneční kurzy pro jednotlivce i páry,
- workshopy a speciální taneční semináře,
- víkendové taneční akce a festivaly,
- další kulturní a společenské akce pořádané Community Dancers Brno, z. s.
- Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:
- Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti pořadatele a účastníka související s poskytnutím služeb vyjmenovaných v odst. 1.
- Pořadatel se zavazuje účastníkovi poskytnout možnost čerpání služby na základě uzavření smluvního vztahu a zaplacení ceny služby.
- K uzavření smlouvy dochází:
- rezervací kurzu / workshopu / účasti na akci prostřednictvím registračního systému na Internetových stránkách (www.moravia-line.cz nebo www.moravialine.cz) a úhradou předepsané částky předem na účet (pokud je tato možnost v registraci umožněna);
- rezervací kurzu / workshopu / účasti na akci prostřednictvím registračního systému na Internetových stránkách (www.moravia-line.cz nebo www.moravialine.cz) s volbou úhrady na místě, který následně účastník potvrdil aktivací odkazu v ověřovacím emailu do 72 hodin od primární registrace v systému;
- nákupem fyzické vstupenky (badges) na kulturní nebo taneční akci pořadatele.
- Smlouva se uzavírá na dobu určitou a končí uplynutím poslední lekce nebo ukončením akce, případně dříve dle těchto podmínek nebo právních předpisů.
- Jelikož jde o smlouvu o využití volného času (§ 1837 písm. j) občanského zákoníku), účastník nemůže od smlouvy odstoupit ani při uzavření distančním způsobem.
III.
Termíny a místo konání kurzů, akcí a workshopů, docházka a nahrazování lekcí
- Termíny kurzů, rozpis lekcí a harmonogram akcí jsou zveřejněny na Internetových stránkách.
- Rozpis lekcí konkrétního kurzu stanovující datum, čas a místo konání je uvedený v rezervaci. Rezervace je potvrzena elektronicky na e-mailovou adresu, kterou účastník uvedl v rezervačním formuláři a následně potvrdil aktiací odkazu v ověřovacím emailu. Čas a místo konání akcí a workshopů jsou uvedeny v registračním emailu, který účastník uvedl v registračním formuláři a následně potvrdil aktivací odkazu v ověřovacím emailu a na vstupenkách (badges).
- Pořadatel je ve výjimečných případech oprávněn změnit čas a místo konání lekce, lekcí nebo tanečních akcí a workshopů. Tuto změnu musí pořadatel oznámit účastníkovi bez zbytečného odkladu. Změna času nebo místa konání lekce není důvodem pro finanční či jinou kompenzaci ze strany pořadatele.
- Neúčast účastníka na lekcích, akcích a workshopech nezakládá nárok účastníka na jakoukoli kompenzaci nebo náhradu ze strany pořadatele.
- Pokud bude vlivem tzv. vyšší moci nebo na základě rozhodnutí vlády ČR, rozhodnutím ministerstva ČR, nebo nařízením hygienické stanice či na základě jiných obecně závazných právních předpisů zakázána nebo omezena pořadateli realizace tanečních kurzů, tanečních akcí a workshopů, je pořadatel oprávněn změnit čas a místo konání kurzů na dobu po odpadnutí důvodu zákazu nebo omezení činnosti. Z důvodu této změny nemá účastník nárok na jakoukoli kompenzaci ze strany pořadatele.
- Aktuální ceny kurzů a akcí jsou uvedeny na Internetových stránkách. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků.
- Pokud v registračním formuláři byla zvolena možhnost platby předem (převodem na účet) je nutno platbu provést po potvrzení regsitrace prostřednictvím platební brány (je-li pro daný kurz/akci k dispozici) nebo bakovního převodu (např. využitím QR kódu v registračním/potvrzovacím emailu) a to nejpozději k datu uzávěrky pro platbu předem.
- Pokud v registračnín formuláři byla zvolena platba v hotovosti na místě je nutné provést v hotovosti na místě konání akce / kurzu (na recepci / registraci nebo do rukou pověřeného lektora).
- Rezervaci kurzu lze zrušit nejpozději 24 hodin před jeho zahájením prostřednictvím uživatelského účtu/rezervačního systému na Internetových stránkách nebo kontaktováním pořadatele prostřednictvím emailu nebo datové schránky.
- Pravidla stornování workshopů a akcí se řídí podmínkami uvedenými u konkrétní akce.
- Zakoupené vstupenky na akce není možné stornovat.
- Pořadatel má právo smlouvu zrušit do 1 týdne po zahájení kurzu, pokud nedojde k naplnění minimální kapacity kurzu. Minimální počet účastníků kurzu je individuální pro každý typ kurzu a je dán interními pravidly pořadatele. Účastníkovi bude vráceno již zaplacené kurzovné/vstupné (popř. jeho poměrná část) do 14 dní od oznámení zrušení.
- Pořadatel má právo smlouvu zrušit jestliže nedojde k naplnění minimální kapacity pro pořádání akce / workshopu apod. Minimální počet účastníků je individuální pro každou události a je dán interními pravidly pořadatele. Účastníkovi bude vráceno již zaplacené kurzovné / vstupné (při platbě předem) do 14 dní od oznámení zrušení.
- V případě zrušení kurzu dle tohoto článku bude účastníkovi vráceno zaplacené kurzovné nebo jeho poměrná část (pokud dojde k realizaci lekce) do 1 týdne ode dne oznámení o zrušení smlouvy.
- Účastník je povinen poskytnout veškerou součinnost potřebnou pro vrácení platby.
VII.
Provozní a bezpečnostní pravidla
- Do všech tanečních a cvičebních prostor, ve kterých pořádá pořadatel své taneční akce / kurzy / lekce apod., je vstup možný pouze ve cvičební nebo taneční obuvi či společenské obuvi vhodné k tanci. Do některých prostor může být omezen vstup v některých typech obuvi např. jehlové podpatky bez chrániče, stepové / cloggingové plechy - na tuto skutečnost je účastník upozorněn před zahájením kurzu při registraci.
- Svršky a zavazadla (s výjimkou cenných věcí) je nutné před začátkem lekce uložit v šatně. Jejich nošení do sálu není z prostorových, bezpečnostních ani estetických důvodů možné. Za škody způsobené odcizením cenných věcí pořadatel neodpovídá. Cenné věci je nutné nosit s sebou do sálu.
- Účastníci jsou povinni dodržovat pravidla stanovená majiteli a provozovateli jednotlivých sálů, v nichž pořadatel pořádá své taneční akce / kurzy / workshopy apod., a která jsou zřetelně vyvěšena v prostorách, kde se tyto události a akce konají. Účastníci jsou povinni respektovat pokyny pořadatele a pověřených osob.
- Účastníci jsou povinni dodržovat nařízení a opatření státních orgánů, která jsou platná v době realizace kurzů, lekcí či akcí. V případě, že účastník nařízená opatření nedodrží nebo odmítne dodržet, nebude mu umožněna účast na lekci a účastník nemá nárok na jakoukoli náhradu nebo kompenzaci za takovou lekci.
VIII.
Pořizování audiovizuálních záznamů
- Na událostech pořadatele mohou být pořizovány ze strany pořadatele audiovizuální záznamy – především fotografie a video. Účastníci budou o této skutečnosti na místě vždy informováni.
- Účastník uzavřením smlouvy uděluje souhlas s tím, že audiovizuální záznamy zachycující účastníka při událostech mohou být pořízeny a následně užívány pořadatelem bez omezení (zejména vystaveny na internetových stránkách pořadatele, na sociálních sítích nebo na jiných propagačních materiálech pořadatele).
- Za pořizování a užívání takových fotografií a audiovizuálních záznamů nenáleží účastníkovi odměna ani jiná náhrada.
IX.
Odpovědnost za škodu a reklamace
- Účastník je odpovědný za škodu, kterou způsobil svým chováním a jednáním, ostatním klientům a třetím osobám v plné výši. Především je odpovědný za škodu způsobenou na vybavení sálů a jejich součástí. Účastník je povinen způsobenou škodu bezodkladně po jejím vzniku uhradit v plné výši.
- Pořadatel neodpovídá za případná zranění účastníka (například vyvrtnutý kotník, zlomená končetina apod.) či poškození jeho oblečení (například roztržené šaty, poškozená obuv apod.), která mohou vzniknout v souvislosti s programem výuky v kurzu. Účastník si je vědom/a fyzické zátěže, dané účastí na této akci a přijímá plnou odpovědnost za jakékoliv úrazy nebo jiné osobní újmy.
- Pořadatel je povinen plnit službu účastníkovi bez vad. Případnou vadu plnění je účastník povinen vytknout pořadateli bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil nebo měl možnost vadu zjistit. V případě kurzů s lekcemi lze vadu vytknout do 7 dnů od konání lekce, při které měla být vadná služba poskytnuta, a to prostřednictvím e-mailu nebo datové schránky. V případě události (taneční akce / workshopu) lze vadu vytknout do konce konání události písemně u pořadatele. Případné reklamace budou řešeny pořadatelem ve lhůtách a způsobem dle platných právních předpisů.
X.
Zpracování osobních údajů
- Za účelem řádného plnění smluvních vztahů mezi pořadatelem a účastníky zpracovává pořadatel osobní údaje účastníků v rozsahu nutném pro jednoznačnou identifikaci účastníků.
- Součástí shromažďovaných osobních údajů mohou být i případné fotografické záznamy klienta pořízené v prostorách konání událostí. Zpracování osobních údajů klienta je upraveno v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na internetových stránkách.
- Souhlas se zpracováním osobních údajů je nutnou podmínkou pro uzavření smluvního vztahu mezi účastníkem a je podmínkou účasti.
- Pokud některé z ustanovení těchto obchodních podmínek je nebo se stane neplatným, nezpůsobuje to neplatnost těchto obchodních podmínek jako celku.
- Tyto podmínky jsou součástí smluvního vztahu mezi účastníkem a pořadatelem, proto jsou těmito obchodními podmínkami vázáni i případní právní nástupci pořadatele nebo účastníků.
- Nestanoví-li písemné ujednání mezi pořadatelem a účastníkem jinak, uplatní se na veškeré vztahy mezi pořadatelem a účastníkem tyto obchodní podmínky. Otázky neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- Pokud mezi pořadatelem a účastníkem vznikne spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může se účastník obrátit v rámci mimosoudního řešení sporu na Českou obchodní inspekci jakožto na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz nebo přímo na internetové stránce pro podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu http://adr.coi.cz/cs Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pro soudní řešení sporu se lze obrátit na příslušný soud.
- Tyto podmínky jsou k dispozici na Internetové stránce konkrétní události a pořadatele a potenciální účastník má možnost seznámit se s nimi v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy.
- Podmínky jsou zveřejněny na Internetových stránkách a lze je uložit pro pozdější potřebu.
- Tyto podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a mohou být k dispozici i v jiných jazykových verzích. V případě jakýchkoli rozdílů ve výkladu nebo nesouladu mezi jednotlivými jazykovými verzemi je rozhodné a závazné znění v českém jazyce.
- Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. 9. 2025 a nahrazují předchozí znění.
V Brně, dne 1. 9. 2025
Community Dancers Brno, z. s.